Teknoloji

Vodafone’dan Uçtan Uca Dijital Müşteri Deneyimi

Vodafone, müşterilerine uçtan uca dijital bir deneyim sunmaya devam ediyor. Vodafone kullanıcısı olmak isteyenler, e-Devlet üzerinden hat başvurusu yapabilecekleri gibi, bireysel dijital asistan TOBi’den de baz alabilecekler. Ayrıca “Tıkla Gel Satın Al” seçeneği ile online başvuruda bulunarak herhangi bir Vodafone mağazasından SIM kartlarını beklemeden teslim alabiliyorlar.

Türkiye’nin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla faaliyet gösteriyor Vodafon, uçtan uca dijital deneyimi ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Vodafone kullanıcısı olmak isteyenler, e-Devlet üzerinden hat başvurusunda bulunabilecekleri gibi, kişisel dijital asistan TOBi’den de takviye alabilecekler. Ayrıca “Tıkla Gel Satın Al” seçeneği ile online başvuruda bulunarak herhangi bir Vodafone mağazasından SIM kartlarını beklemeden teslim alabiliyorlar.

Vodafone Türkiye Yürütme Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin,söz konusu:

“Vodafone olarak her şeyin hızla dijitalleştiği dünyamızda müşterilerimizin dijital yol arkadaşı olmayı hedefliyoruz. Dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte müşteri davranışları da değişti. Dijital teknolojilere ve online platformlara ilgi arttı. Numara taşıma ve hat başvuru süreçlerinde dijital kanallara olan talebin arttığını gözlemliyoruz. Bu tespitten yola çıkarak uçtan uca dijital müşteri deneyimi hedefimiz doğrultusunda müşterilerimize sınır başvurusu veya numara taşıma işlemleri için e-Devlet’ten başvuru yapma imkanı sunuyoruz. Müşterilerimiz kişisel dijital asistanımız TOBi’ye de güvenebilir.”

3 müşteriden 2’si e-Devlet’e onay verdi

Vodafone müşterileri öncelikle vodafone.com.tr üzerinden istedikleri tarifeyi seçerek kişisel bilgilerini bırakıyorlar. Kimlik ve başvuru onay yöntemi olarak e-Devlet Kapısı’nı seçer. İnternet bankacılığı şifresi ile e-Devlet Kapısı’na giriş yaparak başvurusunu onaylar. SIM kartı aldıktan sonra Vodafone Yanımda uygulamasına giriş yapar, sözleşmeleri onaylar ve SIM kartı aktif hale getirir. SIM kart aktivasyonundan sonra yeni sınır başvurusu yaptıysa 2-3 gün içinde numara taşıma başvurusu yaptıysa hızlı bir şekilde Vodafone’da olur. Nisan ayından bu yana SIM kartımı kapıma getir seçeneğini kim seçti? 3 müşteriden 2’si e-Devlet ile onaylama seçeneğini seçti. e-Devlet üzerinden başvurularını onaylayan müşteriler %96’sıVodafone Yanımda uygulamasında aktivasyonlarını tamamlamıştır.

TOBi en uygun tarifeyi sunuyor

İnternet sitesi üzerinden tarife seçiminde kararsız kalan Vodafone müşterileri, kişisel dijital asistanı TOBi’den destek alabiliyor. TOBi, kısa bir anket ile sadece müşterisinin beklentilerini almakla kalmıyor, aynı zamanda Yapay Zeka yardımıyla ona en uygun tarifeleri öneriyor ve müşterinin sorularını da yanıtlıyor. Müşteriler vodafone.com.tr adresini ziyaret ederek veya Vodafone mağazalarında QR kodu okutarak TOBi ile konuşmaya başlayabilirler.

Yeni faturalı müşterilerin %32’si dijital

Vodafone müşterileri, “Tıkla Gel Satın Al” seçeneği ile internet üzerinden başvuru yaparak SIM kartlarını herhangi bir Vodafone mağazasından beklemeden teslim alabilirler. Müşteriler hem faturalı hem de faturasız hat başvurusunu dijital kanaldan yapabilmektedir. Faturasız’da sadece “Mağazadan teslim alma” seçeneği sunulmaktadır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tecrübeli Ustasıyla Lider. %100 Garantili Hizmet. Teklif Alma Hızlı Servis Agı
Başa dön tuşu